czwartek, 29 listopada 2012

Już jestem.:P

Hej,przepraszam że tak długo nie pisałam ale nie miałam czasu za bardzo, bo codziennie był jakiś sprawdzian i trzeba było coś się pouczyć.:D Nawet nie byłoby o czym pisać,pomimo tego że w czwartek mieliśmy Zabawę Andrzejkową i było super,a w weekend zajmowałam się rysowaniem krajobrazu na plastykę czyli takich tam bazgrołów,których zdjęcia przedstawię wam w tym poście.:) Obecnie popijam gorącą herbatkę i czekam na kolejny odcinek Julii.Myślę że już wszystkie wydarzenia wam przedstawiłam z moich ostatnich dni,tak więc to by było na tyle.:) Jeszcze tylko wstawię zdjęcia tych rysunków które wykonałam w sobotę i zmykam oglądać Julię.:)



Trochę rozmazane i kawałek rysunku się nie załapało.:P
I drugi rysunek krajobrazu trochę mniej rozmazany.:D
Paa.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz