sobota, 17 listopada 2012

Świrusy. :D

Cześć.Tak jak już wczoraj obiecałam w dzisiejszym poście przedstawię wam moich świrków.A więc tak:



Pierwszym świrem jest Marcelina.:** Moja najlepsiejsza przyjaciółka przy której zawsze dostaje głupawki.:D

Drugim świrem jest Natalia.Druga moja przyjaciółka.:-)
 3 świr  Paula która nazywa mnie spandżbo Ania.:D


4 świr to moja siostra Paulina i jej narzeczony Łukasz.:D
5 świr Karolina z nią nie da się nudzić zawsze z czegoś się śmiejemy.:D
6 świr Kasia z którą mam wiele dziwnych i zabawnych wspomnień.:D
7-ostatni świr i rodzynek w tej grupie to Adrian mój brat cioteczny który ma tak samo porąbane pomysły jak ja. :D
No i to by było na tyle jak na dzisiaj następny post postaram się dodać jutro.Jeszcze tylko pozdrawiam Kasię 6 świra której obiecałam pozdrowienia wczoraj.:D
Paa.:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz