poniedziałek, 19 listopada 2012

Nowości.:P

Dobry? Dla mnie jest wyjątkowo dobry za sprawą kilku osób które mnie dzisiaj rozśmieszały.:) A najbardziej śmiałam się na drugiej godzinie WF-u z Angeli z którą tańczyłam walca i ona robiła takie wielkie kroki (jest o wiele grubsza ode mnie.:D) a ja próbowałam też takie robić i o mało co a bym leżała na podłodze jakby mnie nie trzymała.:D Dobra koniec tego pisania o szkole, dzisiaj dostałam od mamuśki bardzo fajne rzeczy a mianowicie sweterek w paski,dwa naszyjniki i kolczyki co dzisiaj przedstawię wam w tym poście oprócz sweterka bo mi wychodzą coś rozmazane zdjęcia oraz Paulinę-koleżankę z mojej klasy kolejnego świrka którego zapomniałam wam przedstawić w drugim poście.:D


Tak jak pisałam wcześniej to Paulina-kolejny świr.:D
Naszyjnik sowa.:P
Naszyjnik-słonik.:)
I kolczyki sowy (komplet do naszyjnika) trochę się rozmazało.:/ :P

Jeszcze tylko pozdrawiam Paulinę którą przedstawiłam wam powyżej i zmykam.
Papa.:)

2 komentarze: